9 Şubat 2011 Çarşamba

Görünmezlik iksiri denemesi

4 yorum:

  1. işte bu inanılmaz! nasıl olabilir ki!? daha uzun süreli tutabilmek mümkün mü?

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlar, çok şaşkınım şu anda..Bunun gerçek olduğuna inanamıyorum. Tanışabilir miyiz? bende bu büyücünün tariflerini takip ediyorum ancak tek başıma yapmaya cesaretim yok!

    YanıtlaSil
  3. bildiğim kadarı ile bu iksirin etki süresi uzatılamıyor. eğer araştırırsanız bir iki ek malzemenin dışında temel elementlerin aynı olduğu, etki süresinin daha uzun sürdüğü söylenen iksirler bulursunuz. fakat bunlarında sayısı dörüdü beşi geçmiyor. çok iddalı olan formüller arasında yaptığım denemelerimden çıkan sonuç ise (malzemeler çok zor temin edildiğinden ve sonuca inancım olmadığından, elimdeki malzemeleri israf etmemek için hepsini denemedim) sürenin hemen hemen aynı olduğu. sanırım cemaatimiz içinde bu iksirden çok yaygın olarak bahsedilmemesinin nedeni de bu olsa gerek.

    YanıtlaSil
  4. Büyü konusunda tecrübeli olmayan birinin bunu başarması olanaksızdır. Lütfen inanmayın arkadaşlar montaj oyunu. Sihirli annem dizisinde de bir sürü şey yapıyorlar. Onlara da mı inanıyorsunuz yani? Sayın Edric, ben bir cadı olarak size inanmıştım. Tarif ded doğru gibi gözüküyordu ama bu videoyu paylaşarak beni hayal kırıklığına uğrattınız...

    YanıtlaSil